torsdag 9. desember 2010

Mjau

Mjau, ja. Vel, hei igjen. Er en stund siden jeg har blogget nå. Har ikke tatt meg tid til det, og har ikke hatt tid til det, enkelt og greit. Men nå har jeg tid. For nå er jeg nemlig syk. Jeg har vært syk en god stund også, men så begynte jeg å bli frisk igjen. Og så, samme dag som engelsktentamen, våknet jeg med en ulming i halsen. Jeg trodde det ville gå over i løpet av dagen, men nei da. Jeg slet med det under hele tentamen. Tentamen gikk vel helt greit, egentlig. Men etter at jeg kom hjem ble det bare verre. Jeg fikk mer vondt i halsen, fikk vondt i hodet, og fikk en sånn ordentlig "nå er jeg syk"-følelse. Artig, eller hva? Så nå har jeg vært hjemme i flere dager alt. Orker egentlig ikke å sitte på PC. Og likevel gjør jeg det. Helst ville jeg ha sovet, men uansett hvor mye jeg prøver, så får jeg det ikke til.

Jeg har fått en ny avhengighet også. Jeg. Elsker. Death Note. Det er bare ... DØDSkult. Get it? Get it? No? Oh, ok... Uansett, Death Note er en manga og en anime, jeg har ikke lest mangaen, men jeg tror jeg har sett alt som er av anime. Jeg ser serien for andre gang nå. Det er bare så ... utrolig ... Gwah.
Jeg orker ikke å forklare hva Death Note er, så vær litt lur og bruk Google. Wikipedia har en enkel og dårlig forklaring på serien, men jeg anbefaler ikke å lese alt. Jeg anbefaler deg til å bruke 20 minutter til å se den første episoden. 20 minutter. Det skulle vel ikke være så vanskelig, eller hva?
Favorittkarakteren min er L. Sier du at du ikke liker'n, så liker ikke jeg deg. OK, det var ikke helt sant, men jeg så godt som elsker han.

Hvis du har planer om å se og/eller lese Death Note, eller ikke har sett/lest ferdig serien, så IKKE les mer. For nå kommer jeg nemlig til å SPOILE. IKKE les den lille skriften.

---

For litt siden satt jeg og gråt. Jeg så episode 25 for andre gang, og akkurat som første gang jeg så den, så begynte jeg å gråte. Jeg klarer bare ikke fatte det. L døde. Dårlig gjort! Han var jo så awesome! Gud, jeg hater Light. Det ekle gliset hans ... Jeg fikk lyst til å dra til han. Stakkars, stakkars L. Serien blir kjedelig uten han, synes jeg. Jeg liker ikke Near eller Mello. De er bare ... ingenting sammenlignet med L. 
Jeg er så sær. Jeg lever meg så lett inn i ting. Jeg griner av alt som er trist, i filmer, serier, bøker, etc.... 

-----

Sånn, trygt å lese. Nå orker jeg ikke skrive noe særlig mer, egentlig. Bare ... gjør deg selv en tjeneste og se Death Note. Du kommer ikke til å angre.

Byeski.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar