onsdag 17. november 2010

NaNoWriMo...

I dag har vært en sånn helt normal, ganske kjedelig dag. Samtidig som den har vært ganske artig, som de fleste dager. Det jeg sa akkurat nå, det ga vel egentlig ikke noen mening? Samme det. Fargene på skolen var som vanlig kjedelige, men det sosiale var som vanlig artig. Etter skolen i dag dro jeg til fysioterapauten, kom hjem, spiste, og så kom Kristine på besøk. Vi koste oss litt før vi satte i gang med norskleksa. Den leksa er bare gørrkjedelig. Vi skal skrive om gamle, norske forfattere. Kjeeeedeliiiig. Jeg ville MYE heller ha jobbet med NaNoWriMo-tingen min!
NaNoWriMo står for National Novel Writing Month, og gjelder for november. Poenget er å skrive 50 000 ord på 30 dager. Og jeg deltar. Jeg må være syk i hodet, men jeg deltar likevel. Jeg burde egentlig ha hatt over 25 000 ord nå, men jeg har bare 11 000... Ønsk meg lykke til, det trenger jeg.
Jeg tenker jeg jobber litt mer på norsken nå, og så skriver jeg som bare farsken for å prøve å komme litt mer på rett vei i NaNoWriMo.Byeski.

OH, om du synes NaNoWriMo høres kult ut, så sjekk ut www.nanowrimo.org, og registrer deg!

Sånn, NÅ skal jeg gå. Hade.

FORESTEN, designet på bloggen er bare midlertidig. Skal fikse det når jeg gidder...

Eehehe, NÅ GÅR JEG, hade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar