fredag 19. november 2010

Pip.

I dag hadde vi verdens verste naturfagsprøve. Jeg var oppe dritlenge i går for å øve på den, men jeg skjønner fremdeles ingenting. Eneste resultatet jeg fikk av lesingen var å bli supertrøtt. Jeg vurderer å gå å legge meg nå, faktisk. Sove noen timer. Men jeg er redd at jeg da ikke får sove når jeg legger meg i kveld, så jeg tror jeg heller tar det rolig i dag og legger meg tidlig.
Og med rolig mener jeg å stresse vettet ut av meg fordi jeg skal prøve å få skrevet et par tusen ord til NaNoWriMo. Yeahyeah.
Men IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!! Gjett hva? Når jeg kom hjem fra skolen i dag var mamma helt senn "O.O", og gjett hva hun viste oss? Hun hadde fanget en MUS på kjøkkengulvet. Jeg aner ikke åssen hun fikk til å fange den, men HERREGUDSÅEKKELTDETVAR. Og så var musa så vannvittig søt også. Vi slapp den ut (langt unna huset), men jeg tror den dør snart. Den virket syk, og mamma sa at den ikke oppførte seg normalt når hun fant den. Men nå kan du vel gjette deg til at vi har den anti-mus aksjonen her? Tenkte meg det. Så. Utrolig. Gross.
Byeski.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar